Szociális ügy

Anyakönyvi igazgatás

  • anyakönyvek hitelesítése, a születési, házassági és halotti anyakönyvek vezetése, ASZA számítógépes rendszeren történő vezetése, okiratok kiadása,
  • értesítések küldése, a születési, házassági és a halotti anyakönyvbe bejegyzett adatokról,
  • alap és utólagos bejegyzésekről, valamint kijavításokból eredő adatváltozások átvezetése a nyilvántartáson,
  • családi helyzet megváltoztatását tartalmazó okirat kiadása,
  • névváltoztatással kapcsolatos feladatok ellátása,
  • honosítás/visszahonosítás, (állampolgársági, névmódosítási kérelmek továbbítása),
  • hazai anyakönyvezés iránti kérelem felterjesztése,
  • az állampolgárság megszerzésével kapcsolatos adatszolgáltatás teljesítése,
  • közreműködés házasságkötésnél,
  • teljes hatályú apai elismerő nyilatkozatok, jegyzőkönyvek felvétele,
  • anyakönyvi kivonatok, értesítések, másolatok kiadása stb.,
  • statisztikai adatszolgáltatások

Szociális igazgatás

  • szociális igazgatási feladatok: pénzbeli és természetbeni ellátások (települési támogatás),
  • PTR-ben települési- és rendszeres gyermekvédelmi támogatások rögzítése,
  • az ellátások évenkénti, illetve szükség szerinti felülvizsgálata,
  • statisztikai adatszolgáltatások

Közfoglalkoztatás

  • közfoglalkoztatás megszervezése: pályázatok elkészítése,
  • munkaerőigény benyújtása, munkaszerződések elkészítése, továbbítása,
  • foglalkoztatás-egészségügy, munkavédelmi, tűzvédelmi oktatás megszervezése,
  • a közfoglalkoztatásra felhasznált támogatás elszámolása,

Hagyaték

  • hagyaték,
  • hirdetmények intézése,
  • iktatás,
  • irattározás,
  • jegyzőkönyv-vezetés- és készítés bizottsági és testületi üléseken,
  • közgyógyellátás,
  • népesség-nyilvántartás,
  • nyilvántartások vezetése,
  • postázás,
  • szabadság-nyilvántartás.

Letölthető dokumentumok: